Технічний відділ POOL.UA
Це таблиця з короткими інструкціями для вирішення найбільш поширених проблем з фільтр-насосами для басейну, включаючи ідентифікацію причини та рекомендації щодо їх вирішення. Зауважимо! Фільтраційне обладнання як правило прості за своєю конструкцією тому ремонтувати неполадки будь-якого характеру зручніше та швидше у своєму місті.
ПРОБЛЕМА | ПРИЧИНА | РІШЕННЯ |
---|---|---|
Помилка «90» відсутність потоку води |
Фільтр-насос не приєднаний або не увімкнений |
Переконайтеся, що фільтр-насос приєднаний та працює. Увага! Переконайтеся, що таймер фільтруючого насоса встановлено на 1 годину довше, ніж система солоної води (див. детальніше) |
Заблокована лінія циркуляції |
Очистити фільтр від бруду (фільтр грубої очистки, забруднення фільтруючого елементу, форсунок тощо) |
|
Завоздушування системи |
Рекомендуємо перевірити всі з'єднання, спустити повітря (див. детальніше пісочний та картриджний фільтр) |
|
Неправильне підключення кабеля датчика потоку |
Міцно приєднайте кабель датчика до приймача |
|
Конфлікт внутрішніх таймерів між фільтр-насосом і системою солевої води |
Скиньте таймери фільтр-насоса і системи (див. детальніше) |
|
Збій датчика потоку |
Зверніться до сервісного центру |
|
Помилка «91» мало солі |
Бруд, накип або вийшла з ладу титанова пластина |
Вийміть і перевірте основну електролітичну камеру, очистіть за потреби (див. детальніше) |
Рівень солі менший 2500 ppm, необхідна концентрації солі у воді — 3 кг на 1 000 л |
Перевірте і скоригуйте рівень солі (див. детальніше) |
|
Неправильне підключення кабеля датчика потоку |
Міцно приєднайте кабель датчика до приймача |
|
Збій електронної системи управління |
Зверніться до сервісного центру |
|
Помилка «92» багато солі |
Високий рівень солі, необхідна концентрації солі у воді — 3 кг на 1 000 л |
Частково злийте воду з басейну та додайте свіжої води. |
Бруд, накип або вийшла з ладу титанова пластина |
Вийміть і перевірте основну титанову пластину, очистіть за потреби (див. детальніше) |
|
Повідомлення «93» |
Режим очікування, тобто режим економії енергії |
Після завершення циклу, система переходить у режим очікування і пізніше - в енергозберігаючий режим. Система автоматично запускається через 24 години. |
Немає індикації на LED |
Відсутність електроживлення або перегорів запобіжник |
Перевірте електроживлення або зверніться до сервісу |
Рівень солі менший 2500 ppm |
Перевірте і скоригуйте рівень солі (див. детальніше) |
|
Інтенсивне сонячне світло |
Використовуйте покриття для басейну (захисний чехол) |
|
Забруднена титанова пластина |
Очистіть електролітичну камеру (див. детальніше) |
|
Несправність LED |
Зверніться до сервісного центру Intex |
|
Цифрова панель «SERVICE» |
Система не включається |
Перевірте, що напруга в мережі відповідає вимогам приладу (побутова напруга занадто висока або занадто низька (+ 20%)) |
Цифрова панель, світлодіодне підсвічування «O3 generation» |
Цифровая панель, світлодіодне підсвічування, повідомлення про несправність генератора озону (див. детальніше) |
Рекомендуємо зв'язатися з обслуговуючим центром Intex. |
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ПІСЛЯ ПРОДАЖУ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКИ
НЕОБХІДНА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА |
|
НЕОБХІДНА ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ПІДТРИМКА |
|
ПОМИЛКА ВІДДІЛ УПАКОВКИ |
Товар відсутній чи не відповідає замовленню? Ознайомтеся з підготовленими відповідями в чат-боті або запитайте. |
|
Товарне відповідає якості або пошкоджено? Ознайомтеся, будь ласка, зумовами гарантії, після подайте заявку. |
|
Наприклад, немає товару або не той товар, що замовляли і т.д. Ознайомтеся, будь ласка, з правилами отримання замовлення і подайте заявку. |
|
|
|
|
|
Відповідь від Експерт Чат-Менеджера |
|
Обробка заявки: 2 рази на тиждень |
|
Обробка заявки: кожен день |
Клієнти нашого інтернет магазину, у будь-який момент можуть отримати після продажну підтримку, необхідно тільки оформити заявку. Відповідь надається на вказаний Вами email. Увага! Менеджерам кол/чат центру недоступна інформація щодо обробки Вашої заявки.
Якщо ваш товар не підлягає гарантійному обслуговуванню (товар із ПВХ), але у вас виникли проблеми з пошкодженням, не хвилюйтеся. Ви маєте кілька варіантів дій:
1. Ви можете спробувати виправити ситуацію самостійно, використовуючи ремонтний набір, що особливо зручно вдома або в похідних умовах.
2. Альтернативою є звернення до незалежного сервісного центру, який спеціалізується на ремонті виробів з ПВХ в Україні.
Сервісний центр «Intex і Bestway»,
м. Дніпро
Сервісний центр «ремонт виробів із ПВХ» та шиномонтажна майстерня, м. Одеса
+38(050)5957730
+38(073)5957730
+380(93)9069716
+380(93)9069717
Зверніть увагу, що інтернет-магазин Pool.UA не має партнерських відносин із зазначеними сервісними центрами. Цей список створений лише для вашої зручності та економії часу.
У разі, коли ваш електротовар не підпадає під гарантійне обслуговування, але потребує ремонту, існує кілька варіантів дій. Ви можете здійснити ремонт самостійно, користуючись порадами нашого технічного відділу, або ж скористатися послугами незалежного сервісного центру в Україні, що спеціалізується на ремонті електроприладів.
Сервісний центр «Ремонт побутових та електроприладів» м. Ужгород
Сервісний центр «Ремонт техніки» м. Одеса
+38 (0312) 429 932
+38 (094) 839 06 18
Зверніть увагу, що інтернет-магазин Pool.UA не має партнерських відносин із зазначеними сервісними центрами. Цей список створений лише для вашої зручності та економії часу.