ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК – ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ ВІД POOL.UA
ЧАТ З POOL.UA |
|
ЧАТ-БОТ |
|
КОЛЛ ЦЕНТР |
||
Пн-Пт: з 9.00 до 18.00. Сб-Нд: з 09:00 до 18:00 |
|
ЦІЛОДОБОВО: 24/7 миттєва відповідь |
|
*З технічних причин телефонні лінії не працюють. |
||
|
|
|||||
|
|
Замовлення, самостійно оформлені через сайт/чат, готуються до відправки насамперед! Відправка здійснюється щодня, крім суботи та неділі! Листування це швидко, просто, зручно і головне завжди ЕФЕКТИВНО!
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ДО ПРОДАЖНОЇ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКА «ЗМІНИ В ТТН»
Виникли запитання? потрібен терміновий зв'язок з нами? Гаряча лінія - швидка відповідь!
⇨ ЗАЯВКА |
|
⇨ ЧАТ ЦЕНТР |
|
⇨ КОЛЛ ЦЕНТР |
||
Опрацювання заявки: 2 рази в день Пн - Пт: з 08:30 до 09:00 або з 17:00 до 17:30 |
|
Пн-Пт: з 9.00 до 18.00. Сб-Нд: з 09:00 до 18:00 |
|
Пн-Пт: з 9:00 до 18 Сб-Нд: з 11 до 17 *відповіді від 5 хв до 2 годин |
||
|
|
|||||
|
|
Важливо! З моменту створення ТТН та до отримання замовлення Ви можете подати заявку на зміну даних ТТН. Наприклад, необхідно змінити адресу доставки, змінити дані одержувача, скасувати післяплату і т.д. Все це можливе! Нова Пошта обробляє заявки від 1 - 3 годин. Вплинути/прискорити термін виконання ми не можемо. Після опрацювання заявки у додатку Нової Пошти або на їхньому сайті за номером ТТН Вам буде доступна
оновлена інформація про внесені зміни. У разі відхилення або затримки, оформіть заявку повторно.
Листування це швидко, просто, зручно і головне завжди ЕФЕКТИВНО!
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ПІСЛЯ ПРОДАЖУ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКИ
НЕОБХІДНА ТЕХНІЧНЕ ПІДТРИМКА |
|
НЕОБХІДНА ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ПІДТРИМКА |
|
ПОМИЛКА ВІДДІЛ УПАКОВКИ |
Товар відсутній чи не відповідає замовленню? Ознайомтеся з підготовленими відповідями в чат-боті або запитайте. |
|
Товарне відповідає якості або пошкоджено? Ознайомтеся, будь ласка, зумовами гарантії, після подайте заявку. |
|
Наприклад, немає товару або не той товар, що замовляли і т.д. Ознайомтеся, будь ласка, з правилами отримання замовлення. /a> і подайте заявку. |
|
|
|
|
|
Відповідь від Експерт Чат-Менеджера |
|
Обробка заявки: 2 рази на тиждень |
|
Обробка заявки: кожен день |
Клієнти нашого інтернет магазину, у будь-який момент можуть отримати після продажну підтримку, необхідно тільки оформити заявку. Відповідь надається на вказаний Вами email. Увага! Менеджерам кол/чат центру недоступна інформація щодо обробки Вашої заявки.