ВСТУП
Запустити інтернет-магазин із продажу товарів Intex, Bestway досить складне завдання. Крім завдань пов'язаних із продажем товару, на плечі лягають завдання із закупівлі, ціноутворення, зберігання, логістики тощо.
Що ж робити? Як стати максимально ефективним?
ДРОПШИППІНГ. ЧОМУ ЦЕ ВИГІДНО?
Достатньо лише створити товар у себе на сайті, встановити свою націнку самостійно та після продажу, передати на обробку його нам, тобто створити замовлення на нашому сайті. Всі турботи щодо наявності, підготовки до відправлення та доставки замовлення до перевізника в максимально короткі терміни, ми беремо на себе.
ЧИ ОТРИМАЄ ВАШ КЛІЄНТ НАШУ РЕКЛАМУ?
• Надсилання замовлення: без будь-якої інформації про нас, тобто без листівок, візиток, накладних тощо.
• Вхідний дзвінок: менеджери колл-центру інтернет магазину Pool.ua працюють з базою даних тільки по наших клієнтах. Історія з продажу дропшиппера їм недоступна, відповідно і надати консультацію чи підтримку, вони не можуть.
ЦІНИ. НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ
Інформація за ціною та наявністю на сайті для всіх наших покупців завжди актуальна.
• кнопка «Купити» – товар доступний до замовлення (надсилання);
• кнопка «Немає» – товару немає, очікуємо на поставку найближчим часом. Порада, скористайтеся кнопкою «Повідомити, коли з'явиться»;
• кнопка «На замовлення» – точної дати надходження товару, ми не можемо надати відповідно гарантувати. Порада, краще відразу замінити обраний товар на його прямий аналог.

САМОСТІЙНО ОФОРМЛЕНЕ ЗАМОВЛЕННЯ – ВІДПРАВКА В ПЕРШУ ЧЕРГУ
Чітко розставлені пріоритети допомагають утримувати високі стандарти як нашу роботу. Саме тому всі звернення: замовлення, дзвінки, питання листування та ін. запити обробляються по суворо встановленим пріоритетам. Найшвидший спосіб отримати Ваше замовлення - оформити його самостійно. Автоматична система обробки відправить його на підготовку до складання протягом (від 2 до 40 хвилин). За рахунок цього, у пік навантаження ми можемо гарантувати, що Ваше замовлення буде надіслано у заявлений мінімальний термін.
ТОЧНА ДАТА, ЧАС ВІДПРАВЛЕННЯ — ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ
Сторінка товару | Сторінка оформлення замовлення | Чат(бот) центр | ||
|
|
| ||
Попередня інформація про відправку позиції, що Вас цікавить, доступна на кожній картці товару. | При оформленні замовлення через кошик сайту Ви можете ознайомитися з попередньою інформацією про відправку. | При оформленні замовлення в чаті Ви можете уточнити дату та час відправлення. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться із Вами. |
Після відправки замовлення на відділення перевізника, чекайте на SMS-повідомлення з номером ТТН. Інформація щодо відстеження на сайті перевізника стає доступною після 17:00. Також в особистому кабінеті «Історія замовлень»: зафіксовано час відправлення та доступна вся інформація на замовлення.
ЗНИЖКА. ЯКА ЦІНА ДЛЯ ДРОПШИППЕРУ?
Шановні партнери! Починаючи з 01.05.2023 відновлюємо знижку 3%
Знижка Дропшипперу починає призначатися після 10 замовлень. Починаючи з 11-го замовлення нараховується знижка магазину в розмірі -3% від роздрібної вартості сайту. Нарахування знижки - це разова операція, яка проводиться нашими менеджерами в ручному режимі, оскільки система не може відстежити номер замовлення і автоматично встановити знижку. Прохання, щоб уникнути затримок, повідомити цю інформацію: «Встановіть нарахування знижки -3% для мене».
Умови роботи для наших партнерів ЄДИНИ! Винятки неприпустимі.
Відразу варто розуміти різницю між «Вивантажити дані із сайту Pool.ua» та «Завантажити дані на мій ресурс». Для Вашої зручності в роботі з нами було підготовлено «Вивантаження даних із сайту Pool.ua». Використовуючи її, Вам доступні найменування та фото товарів, унікальне iD, ціни, наявність. Оновлення вивантаження здійснюється щогодини, відповідно Ви отримуєте завжди актуальні дані. І так:
Варіант №1
ВИВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ PROM.UA
Це посилання для PROM необхідно завантажити у Вашому кабінеті.
Додаткових послуг програміста із завантаження даних не потрібно.
XML-файл:http://export.pool.ua/promua.xml

Варіант №2
ВИВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ ІНШИХ РЕСУРСІВ
Так як нам недоступний код Вашого сайту і зайнятися впровадженням, тобто «Завантажити дані на Ваш ресурс» ми не можемо, ми підготували універсальне розвантаження. Щоб впровадити її, потрібна додаткова адаптація для завантаження, томузверніться до Вашого програміста за допомогою.
XML-файл:http://export.pool.ua/offers.xml
Увага! Парсинг дає додаткові навантаження на наш сервер, відповідно парсинг сайту заборонено!
Сайт регулярно перевіряється, боти блокуються.
НОВОВВЕДЕННЯ
У ході роботи або внаслідок вдосконалення роботи для Вас можуть вводитися зміни. Відповідно, умови співпраці також змінюються. Бажано ознайомитися з оновленою інформацією якнайшвидше.
Система оповіщення виведе/підкаже Вам у які блоки вносилися редагування. Щоб його закрити, поставте галочку "Ознайомився". Чекаємо на Ваше підтвердження. Для повторного перегляду повідомлення доступне в особистому кабінеті.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК
Інформація щодо товарів будь-якого характеру. Прохання, перед зверненням за допомогою до відповідального менеджера, ознайомтеся, будь ласка, з усією доступною інформацією на сайті. На картці товару Ви знайдете всю необхідну інформацію щодо комплектації та технічних характеристик, а також відповіді на запитання, що часто ставляться.
Уточнення за Вашим замовленням. Виникли питання? Потрібна допомога? Найшвидшу відповідь Ви зможете отримати у чат-підтримці. Для швидкої оперативної обробки напишіть відповідальній менеджеру, попередньо відразу вказавши номер замовлення. Будь ласка, не дублюйте звернення, дочекайтеся відповіді на поставлене запитання.
Увага! Телефони сайту, тобто менеджерам Call-центру магазину, не доступна інформація на Ваші замовлення.
Увага! Не використовуйте месенджер від Facebook Messenger для чату з нами.
Увага! Встановивши зв'язок у чаті з нами (Вайбер або Телеграм) не закривайте, не видаляйте його.
ЗВОРОТНІЙ ЗВ'ЯЗОК – ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ ВІД POOL.UA
ЧАТ З POOL.UA |
|
ЧАТ-БОТ |
|
КОЛЛ ЦЕНТР |
||
Пн-Пт: з 9.00 до 21.00. Сб-Нд: з 09:00 до 18:00 |
|
ЦІЛОДОБОВО: 24/7 миттєва відповідь |
|
*З технічних причин телефонні лінії не працюють. |
||
|
|
|||||
|
|
Замовлення, самостійно оформлені через сайт/чат, готуються до відправки насамперед! Відправка здійснюється щодня, крім неділі! Листування це швидко, просто, зручно і головне завжди ЕФЕКТИВНО!
ОФОРМИТИ ЗАЯВКУ – ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Більш детально про заявки можна ознайомитись у розділі допродажна і післяпродажної підтримки