ВСТУП
Запустити інтернет-магазин із продажу товарів Intex, Bestway досить складне завдання. Крім завдань пов'язаних із продажем товару, на плечі лягають завдання із закупівлі, ціноутворення, зберігання, логістики тощо.
Що ж робити? Як стати максимально ефективним?
ДРОПШИППІНГ. ЧОМУ ЦЕ ВИГІДНО?
Достатньо лише створити товар у себе на сайті, встановити свою націнку самостійно та після продажу, передати на обробку його нам, тобто створити замовлення на нашому сайті. Всі турботи щодо наявності, підготовки до відправлення та доставки замовлення до перевізника в максимально короткі терміни, ми беремо на себе.
ЧИ ОТРИМАЄ ВАШ КЛІЄНТ НАШУ РЕКЛАМУ?
• Надсилання замовлення: без будь-якої інформації про нас, тобто без листівок, візиток, накладних тощо.
• Вхідний дзвінок: менеджери колл-центру інтернет магазину Pool.ua працюють з базою даних тільки по наших клієнтах. Історія з продажу дропшиппера їм недоступна, відповідно і надати консультацію чи підтримку, вони не можуть.
ЯК СТАТИ НОВИМ ПАРТНЕРОМ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ POOL.UA?
На початку співпраці з нами, на умовах дропшипінгу, вам потрібно:
Крок 1: мати власний кабінет, тобто зареєструватися як клієнт на сайті;
Крок 2: ознайомитися з умовами співпраці з нами;
Крок 3: в кабінет, на сторінці «Контактні дані» подати заявку на реєстрацію. Все готово!
ВЛАСНИЙ КАБІНЕТ. ПЕРЕВАГИ
✓ ваша інформація зберігатиметься і вам не потрібно буде знову заповнювати її при кожному новому замовленні;
✓ ви бачитимете історію всіх своїх замовлень;
✓ матимете можливість самостійно контролювати і редагувати свої замовлення;
✓ першими будете дізнаватися про всі новинки на сайті.
ЦІНИ. НАЯВНІСТЬ ТОВАРУ
Інформація за ціною та наявністю на сайті для всіх наших покупців завжди актуальна.
– товар доступний до замовлення (надсилання);
• кнопка «Немає» – товару немає, очікуємо на поставку найближчим часом. Порада, скористайтеся кнопкою «Повідомити, коли з'явиться»;
• кнопка «На замовлення» – точної дати надходження товару, ми не можемо надати відповідно гарантувати. Порада, краще відразу замінити обраний товар на його прямий аналог.

САМОСТІЙНЕ ЗАМОВЛЕННЯ – ПРІОРИТЕТНА ПІДГОТОВКА ТА ВІДПРАВЛЕННЯ
Щоб ваше замовлення було оброблене швидко, найкраще його оформити самостійно. Система автоматично підготує його до відправлення від 2 до 40 хвилин. Таким чином, навіть у періоди великого навантаження ми можемо гарантувати його відправку в найкоротші терміни.
ТОЧНА ДАТА, ЧАС ВІДПРАВЛЕННЯ — ІНФОРМАЦІЯ НА САЙТІ
Сторінка товару | Сторінка оформлення замовлення | Чат(бот) центр | ||
|
|
| ||
Попередня інформація про відправку позиції, що Вас цікавить, доступна на кожній картці товару. | При оформленні замовлення через кошик сайту Ви можете ознайомитися з попередньою інформацією про відправку. | При оформленні замовлення в чаті Ви можете уточнити дату та час відправлення. Наш менеджер обов'язково зв'яжеться із Вами. |
Після відправки замовлення на відділення перевізника, чекайте на SMS-повідомлення з номером ТТН. Інформація щодо відстеження на сайті перевізника стає доступною після 17:00. Також в особистому кабінеті «Історія замовлень»: зафіксовано час відправлення та доступна вся інформація на замовлення.
ЗНИЖКА. ЯКА ЦІНА ДЛЯ ДРОПШИППЕРУ?
Шановні партнери! Починаючи з 01.05.2023 відновлюємо знижку 3%
Знижка Дропшипперу починає призначатися після 10 замовлень. Починаючи з 11-го замовлення нараховується знижка магазину в розмірі -3% від роздрібної вартості сайту. Нарахування знижки - це разова операція, яка проводиться нашими менеджерами в ручному режимі, оскільки система не може відстежити номер замовлення і автоматично встановити знижку. Прохання, щоб уникнути затримок, повідомити цю інформацію: «Встановіть нарахування знижки -3% для мене».
Умови роботи для наших партнерів ЄДИНИ! Винятки неприпустимі.
Відразу варто розуміти різницю між «Вивантажити дані із сайту Pool.ua» та «Завантажити дані на мій ресурс». Для Вашої зручності в роботі з нами було підготовлено «Вивантаження даних із сайту Pool.ua». Використовуючи її, Вам доступні найменування та фото товарів, унікальне iD, ціни, наявність. Оновлення вивантаження здійснюється щогодини, відповідно Ви отримуєте завжди актуальні дані. І так:
Варіант №1
ВИВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ PROM.UA
Це посилання для PROM необхідно завантажити у Вашому кабінеті.
Додаткових послуг програміста із завантаження даних не потрібно.
XML-файл:http://export.pool.ua/promua.xml

Варіант №2
ВИВАНТАЖЕННЯ ДЛЯ ІНШИХ РЕСУРСІВ
Так як нам недоступний код Вашого сайту і зайнятися впровадженням, тобто «Завантажити дані на Ваш ресурс» ми не можемо, ми підготували універсальне розвантаження. Щоб впровадити її, потрібна додаткова адаптація для завантаження, томузверніться до Вашого програміста за допомогою.
XML-файл:http://export.pool.ua/offers.xml
Увага! Парсинг дає додаткові навантаження на наш сервер, відповідно парсинг сайту заборонено!
Сайт регулярно перевіряється, боти блокуються.
НОВОВВЕДЕННЯ
У ході роботи або внаслідок вдосконалення роботи для Вас можуть вводитися зміни. Відповідно, умови співпраці також змінюються. Бажано ознайомитися з оновленою інформацією якнайшвидше.
Система оповіщення виведе/підкаже Вам у які блоки вносилися редагування. Щоб його закрити, поставте галочку "Ознайомився". Чекаємо на Ваше підтвердження. Для повторного перегляду повідомлення доступне в особистому кабінеті.

ЗВОРОТНИЙ ЗВ'ЯЗОК
Інформація щодо товарів будь-якого характеру. Прохання, перед зверненням за допомогою до відповідального менеджера, ознайомтеся, будь ласка, з усією доступною інформацією на сайті. На картці товару Ви знайдете всю необхідну інформацію щодо комплектації та технічних характеристик, а також відповіді на запитання, що часто ставляться.
Уточнення за Вашим замовленням. Виникли питання? Потрібна допомога? Найшвидшу відповідь Ви зможете отримати у чат-підтримці. Для швидкої оперативної обробки напишіть відповідальній менеджеру, попередньо відразу вказавши номер замовлення. Будь ласка, не дублюйте звернення, дочекайтеся відповіді на поставлене запитання.
Увага! Телефони сайту, тобто менеджерам Call-центру магазину, не доступна інформація на Ваші замовлення.
Увага! Не використовуйте месенджер від Facebook Messenger для чату з нами.
Увага! Встановивши зв'язок у чаті з нами (Вайбер або Телеграм) не закривайте, не видаляйте його.
ЧАТ ЦЕНТР

Необхідна консультація? Переходьте за посиланням у наш чат для швидкого спілкування! З задоволенням відповімо на всі питання та підберемо ідеальне рішення для вас. Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ПОШТА ЦЕНТР

Це головна електронна адреса магазину. Зверніть увагу, що для отримання консультацій цей канал може бути не найзручнішим для спілкування, але ви можете знайти тут усі системні повідомлення. Графік роботи (відповіді від 30 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ
Виникли питання щодо якість, обмін, повернення чи гарантію, будь ласка, оформіть заявку, яка допоможе нам оперативно надати вам відповідь. Графік роботи (відповідь 2 рази на тиждень):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00