Технічний відділ POOL.UA
Це таблиця з короткими інструкціями для вирішення найбільш поширених проблем з фільтр-насосами для басейну, включаючи ідентифікацію причини та рекомендації щодо їх вирішення. Зауважимо! Фільтраційне обладнання як правило прості за своєю конструкцією тому ремонтувати неполадки будь-якого характеру зручніше та швидше у своєму місті.
ПРОБЛЕМА | ПРИЧИНА | РІШЕННЯ |
---|---|---|
Не працює фільтр-мотор |
Не підключено до електромережі |
Підключити шнур до розетки |
Вимикач GFCI/RCD спрацював |
Скиньте автомат |
|
Мотор перегрівся |
Дайте мотору охолонути |
|
Фільтр не очищає басейн |
Рівні хлору чи pH не відповідає нормі |
Налаштуйте рівні хлору та pH |
Брудний картридж |
Очистіть або замініть картридж |
|
Пошкоджений картридж |
Замініть картридж |
|
Басейн забруднений |
Збільште час роботи фільтра |
|
Фільтр не прокачує воду |
Засмічені форсунки (вхід або вихід) |
Очистіть або зніміть кришки з форсунки |
Витік повітря на вході |
Затягніть з'єднання (хомути) |
|
Витік з верхньої кришки |
Відсутнє ущільнення |
Перевірте і затягнути кришку (див. детальніше) |
Витік з шланга |
Неправильно встановлені хомуты |
Затягніть або замініть хомути |
Закупорка повітря |
Повітря в корпусі насосу |
Випустіть повітря через клапан, необхідно розповітрювання блоку фільтра (див. детальніше) |
ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ПІСЛЯ ПРОДАЖУ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКИ
НЕОБХІДНА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА |
|
НЕОБХІДНА ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ПІДТРИМКА |
|
ПОМИЛКА ВІДДІЛ УПАКОВКИ |
Товар відсутній чи не відповідає замовленню? Ознайомтеся з підготовленими відповідями в чат-боті або запитайте. |
|
Товарне відповідає якості або пошкоджено? Ознайомтеся, будь ласка, зумовами гарантії, після подайте заявку. |
|
Наприклад, немає товару або не той товар, що замовляли і т.д. Ознайомтеся, будь ласка, з правилами отримання замовлення і подайте заявку. |
|
|
|
|
|
Відповідь від Експерт Чат-Менеджера |
|
Обробка заявки: 2 рази на тиждень |
|
Обробка заявки: кожен день |
Клієнти нашого інтернет магазину, у будь-який момент можуть отримати після продажну підтримку, необхідно тільки оформити заявку. Відповідь надається на вказаний Вами email. Увага! Менеджерам кол/чат центру недоступна інформація щодо обробки Вашої заявки.
Якщо ваш товар не підлягає гарантійному обслуговуванню (товар із ПВХ), але у вас виникли проблеми з пошкодженням, не хвилюйтеся. Ви маєте кілька варіантів дій:
1. Ви можете спробувати виправити ситуацію самостійно, використовуючи ремонтний набір, що особливо зручно вдома або в похідних умовах.
2. Альтернативою є звернення до незалежного сервісного центру, який спеціалізується на ремонті виробів з ПВХ в Україні.
Сервісний центр «Intex і Bestway»,
м. Дніпро
Сервісний центр «ремонт виробів із ПВХ» та шиномонтажна майстерня, м. Одеса
+38(050)5957730
+38(073)5957730
+380(93)9069716
+380(93)9069717
Зверніть увагу, що інтернет-магазин Pool.UA не має партнерських відносин із зазначеними сервісними центрами. Цей список створений лише для вашої зручності та економії часу.