Оформити «Заявку на підтримку»
Інформація про причину дефекту: подаючи інформацію в режимі відеозапису вітається, адже воно наочно дає можливість
розпізнати деталі, передає повну картину ситуації, що склалася, а це економія часу (засобів),
можливість уникнути непотрібних пересилань товару.
Необхідні документи: серійний номер товару (детальніше),
висновок діагностики (наявність заводського дефекту та відсутність слідів використання).
Сайт виробника INTEX Сайт виробника BESTWAY
Графік роботи. Обробка заявки
Заявки обробляються 2 рази на тиждень: вівторок чи п'ятниця. Чекайте на відповідь на пошту, після 17:00.
Увага! Після оформлення заявки, очікуйте підтвердження на вказаний Вами email: « Google форми. Формування заявки в інтернет-магазині Pool.ua». Чи підтвердження немає? Будь ласка, заповніть форму повторно.
✓ Відправляючи виріб до центру діагностики, необхідно ретельно його запакувати.
✓ Клієнт попередньо оплачує вартість доставки. Увага! Не встановлюйте накладений
платіж, оскільки уповноважений працівник не зможе забрати продукцію з відділення.
✓ Не забудьте повідомити №ТТН!
Графік роботи. Забір виробу
Паркан виробу з відділення 1 раз на тиждень: по п'ятницях з 08:00 до 09:00.
Графік роботи. Діагностика
Зазвичай ця процедура займає від 6 - 8 днів.
**Магазин не несе відповідальності та не впливає на швидкість роботи за додатковим стандартом.
тестування товару.
Процес додаткового тестування досить трудомісткий. Основне завдання знайти точне місце
ушкодження (навіть мікропрокол) та встановити характер (причину) виникнення. Відрізнити механічне обладнання.
(Користувальницьке) пошкодження від заводського (машинного) зовсім не складно, це видно навіть на око.
Діагностику здійснює постачальник відповідно до умов укладеного договору
з виробниками Intex та Bestway.
Висновок №1: Виробничий (заводський) дефект
✓ пересилання (відправлення на діагностику) → оплачує виробник (відшкодування коштів);
✓ діагностика (вартість 50 грн) → оплачує виробник;
✓ ремонт або заміна → оплачує виробник;
✓ пересилання (надсилання до покупця) → оплачує виробник.
Висновок №2: Пошкодження внаслідок використання
✓ пересилання (відправлення на діагностику) → сплатив Покупець;
✓ діагностика (вартість 50 грн) → оплачує Покупець;
✓ ремонт не проводиться;
✓ пересилання (повернення покупцю) → оплачує Покупець.
ПРИЧИНИ ПОШКОДЖЕНЬ І ПРИКЛАДИ (ВИРОБІВ ПВХ, НАДУВНИ
ПРИЧИНИ ПОШКОДЖЕНЬ ТА ПРИКЛАДИ (ЕЛЕКТРОТОВАРИ)
ПРИЧИНИ ПОШКОДЖЕНЬ ТА ПРИКЛАДИ (КАРКАС БАСЕЙНА)