Якщо при оформленні замовлення ви обрали опцію «Очікую зворотний зв’язок», ваше замовлення передається на опрацювання менеджеру.
1. Передача в обробку – після оформлення замовлення воно надходить до менеджера.
2. Перевірка інформації – менеджер аналізує деталі замовлення та звертає увагу на ваші коментарі.
3. Зв’язок із клієнтом – для оперативного узгодження деталей менеджер зв’яжеться з вами у робочий час:
● Найшвидший та найзручніший спосіб зв’язку – через наш чат Telegram. Там ви зможете швидко отримати всі уточнення та підтвердити замовлення без необхідності відповідати на телефонний дзвінок.
● Якщо ви не підписані, ми зателефонуємо вам, але дзвінок не завжди зручний та може бути пропущений, що може призвести до затримки відправки вашого замовлення.
Рекомендуємо підписатися на наш чат Telegram, щоб швидко отримувати інформацію про замовлення та зручно спілкуватися з менеджером!