ПАКУВАННЯ «БЕЗ МОЖЛИВОСТІ ОГЛЯДУ ТОВАРА ПЕРЕД ПОКУПКОЮ»
Пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою» означає, що продукт упаковано таким чином, що його неможливо розглянути або випробувати до того, як покупець його придбає. Це може бути зроблено з кількох причин, наприклад, для забезпечення безпеки товару, збереження його санітарного стану або захисту від підробок. Це також може допомогти уникнути пошкодження товару до моменту його продажу або його огляду. Таке пакування зазвичай використовується для електроніки, косметики, харчових продуктів або товарів ПВХ, які потребують особливих умов зберігання. Важливо, що покупці повинні розуміти, що вони не можуть оглянути товар до покупки. Звісно, таке пакування може вплинути на вибір покупця, однак кінцеве рішення про покупку завжди залишається за ним.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ | ПАКУВАННЯ «БЕЗ МОЖЛИВОСТІ ОГЛЯДУ ТОВАРА ПЕРЕД ПОКУПКОЮ»
Коробка НЕ відкривалась → повернення та обмін в межах 14 днів можливе (обмін або повне повернення коштів 100%);
Коробка відкривалась → повернення та обмін в межах 14 днів неможливе.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
ШВИДКИЙ СПОСІБ ЗВ’ЯЗКУ
Вас вітає підтримка Pool.ua! Для швидкого вирішення питань щодо якості, обміну або повернення, будь ласка, надайте всю необхідну інформацію що запрошується у заявці. Це допоможе нам оперативно допомогти вам.
Звертаємо вашу увагу! Відділ підтримки спілкується лише в письмовій формі, оскільки для вирішення запиту менеджеру потрібно узгоджувати інформацію з різними відділами (пакування, технічний відділ, виробник тощо).
Звертаємо вашу увагу! Менеджер кол-центру не має повної інформації і не може приймати рішення самостійно.
УМОВИ ПОДАЧІ ТА ПРИЙОМУ ЗАЯВКИ
Звертаємо вашу увагу! Зірочка (*) указує, що запитання обов’язкове.
Звертаємо вашу увагу! Неповні або некоректні дані можуть затримати або унеможливити вирішення.
Звертаємо вашу увагу! Працівник прийому звірятиме товар з вашим відео. У разі невідповідності — прийом буде відхилено, і відправлення повернеться за ваш рахунок.
ПРОЦЕС ОПРАЦЮВАННЯ ПРИЙНЯТОЇ ЗАЯВКИ
Подальше опрацювання вашого запиту відбуватиметься наступним чином:
1. Після відправлення заявки нам, очікуйте автоматичне підтвердження від Google Форми;
2. Після менеджер перевірить дані та, якщо вся необхідна інформація вами надана, менеджер підтвердить прийняття заявки (до 24 годин) , надіславши листа від нас ([email protected]);
3. Після обробки (до 1–2 днів), менеджер надішле відповідь-рішення.
Увага: якщо ви не отримали автоматичний лист-підтвердження після подачі заявки (крок 1), це означає, що запит міг не надійти до системи. Будь ласка, заповніть заявку повторно, щоб ми могли отримати ваш запит.
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДЬ

ЗАКОН УКРАЇНИ «ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН В МЕЖАХ 14 ДНІВ
Кожен споживач може обміняти або повернути куплений непродовольчий товар протягом 14 днів з дати його придбання. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Покупець має право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний за умовами, що товар зберігає свій первісний вигляд, товарні ярлики та споживчі властивості.
2. 14 днів відраховуються з моменту отримання товару (дати видачі замовлення перевізником), не включаючи день покупки.
ОГЛЯД ПЕРЕД ПОКУПКОЮ. ПРИНЦИП ПАКУВАННЯ ТОВАРІВ
Заявки повернення та обміну товару розглядаються з урахуванням цих параметрів. Для зручності кожен товар має зазначений вид пакування у характеристиках а саме інформація міститься під пунктом Повернення | Обмін1. Пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою»: Продукт упаковано так, що його неможливо перевірити чи випробувати до моменту покупки.
2. Пакування «Можливий огляд товару перед покупкою»: Передбачає, що товар упакований так, щоб покупець міг його оглянути перед придбанням.
3. Пакування «Адаптивне»: Коробка була доопрацьована командою Pool.ua. Залежно від комплектації, до пакування могли бути додані або вилучені окремі елементи.
4. Пакування «Збірне»: Означає, що декілька окремих одиниць товару (коробок) згруповані командою Pool.ua в одну карточку товару для продажу.
ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ

Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь. Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДІ

Отримуйте відповіді на поширені питання 24/7! Професійні роз'яснення від спеціалістів нашого магазину, створені для вас!
ПАКУВАННЯ «МОЖЛИВИЙ ОГЛЯД ТОВАРУ ПЕРЕД ПОКУПКОЮ»
Пакування «Можливий огляд товару перед покупкою» передбачає, що продукт упаковано таким чином, щоб його можна було перевірити перед придбанням. Це гарантує, що товар доставлений у повному складі та без пошкоджень, спричинених транспортуванням. Цей тип пакування найчастіше використовується для фільтр-насосів, каркасів, засобів догляду та деяких запчастин (крім ПВХ). Огляд такого товару можливий у відділенні перед отриманням.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ | ПАКУВАННЯ «МОЖЛИВИЙ ОГЛЯД ТОВАРА ПЕРЕД ПОКУПКОЮ»
Коробка НЕ відкривалась → повернення та обмін в межах 14 днів можливе (обмін або повне повернення коштів 100%);
Коробка відкривалась, товар НЕ був у використанні → повернення та обмін в межах 14 днів можливе (обмін або повне повернення коштів 100%);
Коробка відкривалась, товар був у використанні → повернення та обмін в межах 14 днів неможливе.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
ШВИДКИЙ СПОСІБ ЗВ’ЯЗКУ
Вас вітає підтримка Pool.ua! Для швидкого вирішення питань щодо якості, обміну або повернення, будь ласка, надайте всю необхідну інформацію що запрошується у заявці. Це допоможе нам оперативно допомогти вам.
Звертаємо вашу увагу! Відділ підтримки спілкується лише в письмовій формі, оскільки для вирішення запиту менеджеру потрібно узгоджувати інформацію з різними відділами (пакування, технічний відділ, виробник тощо).
Звертаємо вашу увагу! Менеджер кол-центру не має повної інформації і не може приймати рішення самостійно.
УМОВИ ПОДАЧІ ТА ПРИЙОМУ ЗАЯВКИ
Звертаємо вашу увагу! Зірочка (*) указує, що запитання обов’язкове.
Звертаємо вашу увагу! Неповні або некоректні дані можуть затримати або унеможливити вирішення.
Звертаємо вашу увагу! Працівник прийому звірятиме товар з вашим відео. У разі невідповідності — прийом буде відхилено, і відправлення повернеться за ваш рахунок.
ПРОЦЕС ОПРАЦЮВАННЯ ПРИЙНЯТОЇ ЗАЯВКИ
Подальше опрацювання вашого запиту відбуватиметься наступним чином:
1. Після відправлення заявки нам, очікуйте автоматичне підтвердження від Google Форми;
2. Після менеджер перевірить дані та, якщо вся необхідна інформація вами надана, менеджер підтвердить прийняття заявки (до 24 годин) , надіславши листа від нас ([email protected]);
3. Після обробки (до 1–2 днів), менеджер надішле відповідь-рішення.
Увага: якщо ви не отримали автоматичний лист-підтвердження після подачі заявки (крок 1), це означає, що запит міг не надійти до системи. Будь ласка, заповніть заявку повторно, щоб ми могли отримати ваш запит.
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДЬ

ЗАКОН УКРАЇНИ «ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН В МЕЖАХ 14 ДНІВ
Кожен споживач може обміняти або повернути куплений непродовольчий товар протягом 14 днів з дати його придбання. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Покупець має право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний за умовами, що товар зберігає свій первісний вигляд, товарні ярлики та споживчі властивості.
2. 14 днів відраховуються з моменту отримання товару (дати видачі замовлення перевізником), не включаючи день покупки.
ОГЛЯД ПЕРЕД ПОКУПКОЮ. ПРИНЦИП ПАКУВАННЯ ТОВАРІВ
Заявки повернення та обміну товару розглядаються з урахуванням цих параметрів. Для зручності кожен товар має зазначений вид пакування у характеристиках а саме інформація міститься під пунктом Повернення | Обмін1. Пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою»: Продукт упаковано так, що його неможливо перевірити чи випробувати до моменту покупки.
2. Пакування «Можливий огляд товару перед покупкою»: Передбачає, що товар упакований так, щоб покупець міг його оглянути перед придбанням.
3. Пакування «Адаптивне»: Коробка була доопрацьована командою Pool.ua. Залежно від комплектації, до пакування могли бути додані або вилучені окремі елементи.
4. Пакування «Збірне»: Означає, що декілька окремих одиниць товару (коробок) згруповані командою Pool.ua в одну карточку товару для продажу.
ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ

Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь. Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДІ

Отримуйте відповіді на поширені питання 24/7! Професійні роз'яснення від спеціалістів нашого магазину, створені для вас!
ПАКУВАННЯ «АДАПТИВНЕ»
Термін «Адаптоване» пакування – це коробка, яка була доопрацьована командою Pool.ua. У пакуванні могли бути внесені зміни: додано або вилучено окремі позиції відповідно до типу комплектації.
Процес адаптованого пакування: зверніть увагу, що виробник завжди окремо упаковує складові товару, такі як чаша, каркас, фільтр-насос тощо, у додаткові окремі коробки, тому наша компанія лише додає або видаляє коробки з товарами відповідно до комплектації, зазначеної на сайті. Фахівці нашої компанії під час підготовки комплектації «Ексклюзив» чітко дотримуються всіх гарантійних вимог виробника.
Адаптоване пакування зазвичай включає кілька товарів, розміщених командою Pool.ua у одну загальну коробку (див. детальніше).
Перелік товарів що входять до комплектації зафіксовано в характеристиках. На сайті Pool.ua ми надаємо посилання на сторінки кожного товару, що входить до збірного комплекту, для зручності ознайомлення з деталями про кожен товар який входить до комплектації (див. детальніше), (див. детальніше).
Картка товару: інформацію про тип пакування товару зафіксовано у характеристиках (див. детальніше). Це дає покупцю можливість дізнатися, як буде\було упаковано товар та дізнатися умови щодо отримання.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ | ПАКУВАННЯ «АДАПТИВНЕ»
Умови повернення та обміну: Якщо ви плануєте повернути товар у повному складі з пакуванням «Адаптивне»:
● Оберіть у формі заявки пункт пакування «Адаптивне»;
● Заповніть усі обов'язкові поля форми та надішліть заявку.
Умови повернення та обміну: Якщо ви плануєте повернути товар частково з пакуванням «Адаптивне»:
● Поверніться на крок назад у формі заявки;
● Оберіть у формі заявки тип пакування товару, який Ви хочете повернути. Наприклад: пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою» (див.детальніше) або пакування «Можливий огляд товару перед покупкою» (див.детальніше);
● Заповніть усі обов'язкові поля форми та надішліть заявку.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
ШВИДКИЙ СПОСІБ ЗВ’ЯЗКУ
Вас вітає підтримка Pool.ua! Для швидкого вирішення питань щодо якості, обміну або повернення, будь ласка, надайте всю необхідну інформацію що запрошується у заявці. Це допоможе нам оперативно допомогти вам.
Звертаємо вашу увагу! Відділ підтримки спілкується лише в письмовій формі, оскільки для вирішення запиту менеджеру потрібно узгоджувати інформацію з різними відділами (пакування, технічний відділ, виробник тощо).
Звертаємо вашу увагу! Менеджер кол-центру не має повної інформації і не може приймати рішення самостійно.
УМОВИ ПОДАЧІ ТА ПРИЙОМУ ЗАЯВКИ
Звертаємо вашу увагу! Зірочка (*) указує, що запитання обов’язкове.
Звертаємо вашу увагу! Неповні або некоректні дані можуть затримати або унеможливити вирішення.
Звертаємо вашу увагу! Працівник прийому звірятиме товар з вашим відео. У разі невідповідності — прийом буде відхилено, і відправлення повернеться за ваш рахунок.
ПРОЦЕС ОПРАЦЮВАННЯ ПРИЙНЯТОЇ ЗАЯВКИ
Подальше опрацювання вашого запиту відбуватиметься наступним чином:
1. Після відправлення заявки нам, очікуйте автоматичне підтвердження від Google Форми;
2. Після менеджер перевірить дані та, якщо вся необхідна інформація вами надана, менеджер підтвердить прийняття заявки (до 24 годин) , надіславши листа від нас ([email protected]);
3. Після обробки (до 1–2 днів), менеджер надішле відповідь-рішення.
Увага: якщо ви не отримали автоматичний лист-підтвердження після подачі заявки (крок 1), це означає, що запит міг не надійти до системи. Будь ласка, заповніть заявку повторно, щоб ми могли отримати ваш запит.
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДЬ

ЗАКОН УКРАЇНИ «ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН В МЕЖАХ 14 ДНІВ
Кожен споживач може обміняти або повернути куплений непродовольчий товар протягом 14 днів з дати його придбання. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Покупець має право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний за умовами, що товар зберігає свій первісний вигляд, товарні ярлики та споживчі властивості.
2. 14 днів відраховуються з моменту отримання товару (дати видачі замовлення перевізником), не включаючи день покупки.
ОГЛЯД ПЕРЕД ПОКУПКОЮ. ПРИНЦИП ПАКУВАННЯ ТОВАРІВ
Заявки повернення та обміну товару розглядаються з урахуванням цих параметрів. Для зручності кожен товар має зазначений вид пакування у характеристиках а саме інформація міститься під пунктом Повернення | Обмін1. Пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою»: Продукт упаковано так, що його неможливо перевірити чи випробувати до моменту покупки.
2. Пакування «Можливий огляд товару перед покупкою»: Передбачає, що товар упакований так, щоб покупець міг його оглянути перед придбанням.
3. Пакування «Адаптивне»: Коробка була доопрацьована командою Pool.ua. Залежно від комплектації, до пакування могли бути додані або вилучені окремі елементи.
4. Пакування «Збірне»: Означає, що декілька окремих одиниць товару (коробок) згруповані командою Pool.ua в одну карточку товару для продажу.
ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ

Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь. Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДІ

Отримуйте відповіді на поширені питання 24/7! Професійні роз'яснення від спеціалістів нашого магазину, створені для вас!
ПАКУВАННЯ «ЗБІРНЕ»
Термін «Збірне» пакування означає, що товар продається у комплекті, коли декілька окремих одиниць (коробок) згруповані в одну карточку товару для продажу.
Перелік товарів що входять до комплектації зафіксовано в характеристиках. На сайті Pool.ua ми надаємо посилання на сторінки кожного товару, що входить до збірного комплекту, для зручності ознайомлення з деталями про кожен товар який входить до комплектації (див. детальніше).
Картка товару: інформацію про тип пакування товару зафіксовано у характеристиках (див. детальніше). Це дає покупцю можливість дізнатися, як буде\було упаковано товар та дізнатися умови щодо отримання.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ | ПАКУВАННЯ «ЗБІРНЕ»
Умови повернення та обміну: Якщо ви плануєте повернути товар у повному складі з пакуванням «Збірне»:
● Оберіть у формі заявки пункт пакування «Збірне»;
● Заповніть усі обов'язкові поля форми та надішліть заявку.
Умови повернення та обміну: Якщо ви плануєте повернути товар частково з пакуванням «Збірне»:
● Поверніться на крок назад у формі заявки;
● Оберіть у формі заявки тип пакування товару, який Ви хочете повернути. Наприклад: пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою» (див.детальніше) або пакування «Можливий огляд товару перед покупкою» (див.детальніше);
● Заповніть усі обов'язкові поля форми та надішліть заявку.
ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН
ШВИДКИЙ СПОСІБ ЗВ’ЯЗКУ
Вас вітає підтримка Pool.ua! Для швидкого вирішення питань щодо якості, обміну або повернення, будь ласка, надайте всю необхідну інформацію що запрошується у заявці. Це допоможе нам оперативно допомогти вам.
Звертаємо вашу увагу! Відділ підтримки спілкується лише в письмовій формі, оскільки для вирішення запиту менеджеру потрібно узгоджувати інформацію з різними відділами (пакування, технічний відділ, виробник тощо).
Звертаємо вашу увагу! Менеджер кол-центру не має повної інформації і не може приймати рішення самостійно.
УМОВИ ПОДАЧІ ТА ПРИЙОМУ ЗАЯВКИ
Звертаємо вашу увагу! Зірочка (*) указує, що запитання обов’язкове.
Звертаємо вашу увагу! Неповні або некоректні дані можуть затримати або унеможливити вирішення.
Звертаємо вашу увагу! Працівник прийому звірятиме товар з вашим відео. У разі невідповідності — прийом буде відхилено, і відправлення повернеться за ваш рахунок.
ПРОЦЕС ОПРАЦЮВАННЯ ПРИЙНЯТОЇ ЗАЯВКИ
Подальше опрацювання вашого запиту відбуватиметься наступним чином:
1. Після відправлення заявки нам, очікуйте автоматичне підтвердження від Google Форми;
2. Після менеджер перевірить дані та, якщо вся необхідна інформація вами надана, менеджер підтвердить прийняття заявки (до 24 годин) , надіславши листа від нас ([email protected]);
3. Після обробки (до 1–2 днів), менеджер надішле відповідь-рішення.
Увага: якщо ви не отримали автоматичний лист-підтвердження після подачі заявки (крок 1), це означає, що запит міг не надійти до системи. Будь ласка, заповніть заявку повторно, щоб ми могли отримати ваш запит.
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДЬ

ЗАКОН УКРАЇНИ «ЗАХИСТ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ» | ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІН В МЕЖАХ 14 ДНІВ
Кожен споживач може обміняти або повернути куплений непродовольчий товар протягом 14 днів з дати його придбання. Відповідно до статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів»:
1. Покупець має право на повернення непродовольчого товару або його обмін на аналогічний за умовами, що товар зберігає свій первісний вигляд, товарні ярлики та споживчі властивості.
2. 14 днів відраховуються з моменту отримання товару (дати видачі замовлення перевізником), не включаючи день покупки.
ОГЛЯД ПЕРЕД ПОКУПКОЮ. ПРИНЦИП ПАКУВАННЯ ТОВАРІВ
Заявки повернення та обміну товару розглядаються з урахуванням цих параметрів. Для зручності кожен товар має зазначений вид пакування у характеристиках а саме інформація міститься під пунктом Повернення | Обмін1. Пакування «Без можливості огляду товару перед покупкою»: Продукт упаковано так, що його неможливо перевірити чи випробувати до моменту покупки.
2. Пакування «Можливий огляд товару перед покупкою»: Передбачає, що товар упакований так, щоб покупець міг його оглянути перед придбанням.
3. Пакування «Адаптивне»: Коробка була доопрацьована командою Pool.ua. Залежно від комплектації, до пакування могли бути додані або вилучені окремі елементи.
4. Пакування «Збірне»: Означає, що декілька окремих одиниць товару (коробок) згруповані командою Pool.ua в одну карточку товару для продажу.
ТЕХНІЧНИЙ ВІДДІЛ

Потребуєте допомоги технічного спеціаліста? Будь ласка, надішліть нам відео або фото. Наш фахівець проаналізує та надасть відповідь. Графік роботи (відповіді від 5 хв до 2 годин):
🕦 Пн-Пт: з 09:00 до 18:00
🕦 Сб-Нд: з 09:00 до 18:00
ПИТАННЯ | ВІДПОВІДІ

Отримуйте відповіді на поширені питання 24/7! Професійні роз'яснення від спеціалістів нашого магазину, створені для вас!