ВІДДІЛ ПІДТРИМКИ – ПІСЛЯ ПРОДАЖУ – ГАРЯЧА ЛІНІЯ | ЗАЯВКИ
НЕОБХІДНА ТЕХНІЧНЕ ПІДТРИМКА |
|
НЕОБХІДНА ПІСЛЯ ПРОДАЖУ ПІДТРИМКА |
|
ПОМИЛКА ВІДДІЛ УПАКОВКИ |
Товар відсутній чи не відповідає замовленню? Ознайомтеся з підготовленими відповідями в чат-боті або запитайте. |
|
Товарне відповідає якості або пошкоджено? Ознайомтеся, будь ласка, зумовами гарантії, після подайте заявку. |
|
Наприклад, немає товару або не той товар, що замовляли і т.д. Ознайомтеся, будь ласка, з правилами отримання замовлення. /a> і подайте заявку. |
|
|
|
|
|
Відповідь від Експерт Чат-Менеджера |
|
Обробка заявки: 2 рази на тиждень |
|
Обробка заявки: кожен день |
Клієнти нашого інтернет магазину, у будь-який момент можуть отримати після продажну підтримку, необхідно тільки оформити заявку. Відповідь надається на вказаний Вами email. Увага! Менеджерам кол/чат центру недоступна інформація щодо обробки Вашої заявки.