ДОПРОДАЖНА ПІДТРИМКА — ВНЕСТИ ЗМІНИ В ДАНІ ТТН
З моменту створення ТТН та до отримання замовлення Ви можете подати заявку на зміну даних ТТН. Наприклад, необхідно змінити адресу доставки, змінити дані одержувача, скасувати післяплату і т.д. Все це можливе!
Прохання! Самостійно контролюйте обробку цієї заявки, у разі відхилення або затримки зверніться до чату – відповідальний менеджер перевірить інформацію.
Обробка заявки: 2 рази на день
Пн - Пт: з 08:30 до 09:00 або з 17:00 до 17:30
Важливо! Нова Пошта обробляє заявки від 1 - 3 годин. Вплинути/прискорити термін виконання ми не можемо.
Увага! Після опрацювання заявки у додатку Нової Пошти або на їхньому сайті за номером ТТН Вам буде доступна оновлена інформація про внесені зміни. У разі відхилення або затримки, оформіть заявку повторно.